Förslag?

There are 16 replies in this Thread which was already clicked 2,683 times. The last Post () by granny.

    • Official Post

    Tenkte kanskje att vi kunde bruke/använda denne tråden till forslag/förslag på saker som vi borde ta opp/upp.


    Jag är/er ikke noen super expert på dette men har med åren intatt några/noen kunnskaper så kom gjerne/gärna med förslag eller frågor/spörsmål

    Eller del dine egne kunnskaper, tips och tricks


    Så tar vi det från här :hello


    Men otroligt fint att vi fått dette hjørne/hörne så hoppas jag det sprider sej/seg och att alla som er nybegjynner/nybörjare kan ha ett sted/ställe som de kan hitta/finne info

    og stille/ställa sina frågor/spørsmål uten og få käft/kjeft eller bara em henvisning till ett annat sted/ställe på nette :)



    Hilsen Seagen from Svenske/norske grensa :)

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

  • Hej alla


    Har med sysslat i några år med detta , köpte min första DB 7000 från Satarmy för längesen..

    Kör nu med VU+ boxar och bara Mac miljö i hemmet.

    Så är det nån som har frågor så bara shoot. Ingen expert , men kn kanske hjälpa till lite.


    Mr Valley

  • hej min 1. modtager skulle startes ned af bakken samt være forvarmet sammen med kartoflerne så den kom godt fra start

    herefter er det jo gået rigtig stærkt med udviklingen

    nu sidder vi alle lunt og trygt med al muligti hightech teknologisk som har overhalet os alle

    så vi må rykke lidt sammen og samarbejde på det high-teknologiske niveau

    snyd og trick må vel kunne realiseres sammen med den teknologiske videnskab

    jeg selv har også deltaget i nogen tid - og holder mig ikke tilbage for benyttelse af de mest finurlige løsninger

    såfremt de kan fremvise muligheder

    jeg er en type som gemmer de gode hjælpsomme produkter fra tidligere gode tider

    kan vi alle huske Humax 5400 samt afarter derfra de lever jo endnu

    heldigvis sker der også meget nyt ;)

  • hej med jer alle "en lørdag i april" :)

    en tidlig næsten forårsdag brr. 5 gr.C

    men dagen må vel kunne bruges indendørs uden dårlige undskyldninger !

    har syslet med den nye serie fra Edision NiNo uden + den er der mange gode positive overraskelser indbygget i,

    kører med næsten alt der kan findes af diverse EMU.

    samme omfatter NiNo + som har universal tuner Sat/Cable/terr plus den har Bluetooht i god kvalitet - Wifi embedde også i fin kvalitet

    begge de nævnte ligger faktisk i markedets low budget priser men er absolut top produkter

    som vel bør køre med OpenPli som er lux slimline tilpasset i de 2 små typer

    har benyttet OpenPLI 6.1 i begge mod. med fremragende resultater - stabile/lynhurtige/

    OS -MgCamd - Cc - samt andre emus uden protester.

    på 4K. modtager området har jeg haft fornøjelse af Mutant 51HD/4K - med OPenPli kan den opføre sig som en fin 4K modtager

    men man skal være skarp mht. Emu trick ellers er der ikke meget liv i 4K

  • hej - nej det er der ingen grund til

    i dag hvor de seneste nye opdateringer er foretaget

    har vi bedre system i rodet end det roderi der var i det gamle transponder system

    men der er samtidig og en del flere - både SD samt HD programmer :)

  • det er de ikke her !

    hvilken modtager - setup kører du med

    jeg har anvendt 1stk standard Optimuss lige fra dag 1 med de nye kort 0940

    og har kun søgt nye progg. når de er blevet flyttet rundt samt tilført nye

    hvis du går i Lyngsat 4.8 gr. øst Sirius som du sikkert er klar på

    kan du finde samtlige transp. freq. indlæs disse så har du i hvert fald en aktuel liste

    herefter er der så det med dit setup :)

  • Hej igen.

    Box er VU+ Solo2. Image OpenVIX 5.1.024 med Oscam-emu 11399 - 0940 kort parret med gl. Pace box.

    Jeg har tjekket Lyngsat og kan se at "de" har slukket for nogle transpondere.

    De programmer, jeg mangler, findes nu kun i HD, som jeg ikke kan dekode:

    Code
    2018/04/19 20:21:21 24BEB786 r   (reader) VIASAT [videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Card needs pairing/extra data
    2018/04/19 20:21:21 24BEB786 r   (reader) VIASAT [videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Tier expired
    2018/04/19 20:21:21 031897AC c      (ecm) test (0940@000000/0203/06D6/93:CEF14E60125820270CB9839DE929DE1C:0F0600102000000A): not found (60 ms) by VIASAT - TV3 MAX
  • hej ja det har du ret i

    men så er udfordringen jo at vi må finde den manglende connection

    Edited once, last by granny: hej KristianM så lige i øjenhøjde at dit kort jo er expired - så du må nok hellere have det opddat. i den orig. box før du kan arbejde videre med det ().

  • Jamen hvis du har en løsning på mit problem, så er jeg lutter ører. ^^

    Jeg mener jeg har entitlements (Oscam viser 88 entitlements - alle med udløb 2018/05/20).

    Sådan ser det ud, når jeg genstarter kortet:

  • hej - jeg arbejder myreflittigt på en forhåbentlig løsningsmodel: har fundet 3 Cisco modul inform i mine orig. Via... Box

    hvor der er 3 different process som måske kan give os det manglende led

    jeg skal bare lige finde rette tools for kalkulation - for helt samme som standard anvendelsen går ikke lige på disse Cisco calc.

    samtidig har jeg konstateret, der er da 61 brugbare sd stadig aktive på 4.8øst Viasat på min edision Optimuss 3in1

    der arbejdes dog med den nye info ;-)

  • Det lyder eget spændende! Håber du har held til at "knække koden". :)


    Jeg tjekkede lige min liste mod lyngsat, og det passer meget godt med de ca. 60 kanaler. Bare synd at flere af de interessante mangler (bl.a. TV3 Sport, 3+ og MAX).

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!