Viasat

There is 1 reply in this Thread which was already clicked 1,164 times. The last Post () by mcsshare.

  • Kan dette virkelig passe at ingen hackning nørder kan knække koden viaskvat bruger troede danskere lå langt fremme i skoen når det drejede sig om hackning?


    Kunne være sjovt at knække denne kode også, ved det er svært men burde kunne lade sig gøre?


    Er så ligeglad med Viaskvat, synes ikke deres udbud er godt, men har været i retten mod dem så gør alt hvad jeg kan for at genere dem, og dette prøver jeg på resten af livet :-) De kan rende mig der hvor solen skinner mindst;(;(;(


    Kom nu frem af busken og gør det man kan, er ikke så fandens godt til coding og diverse men gør hvad jeg kan:)

  • In order to do the hacking Viasat, the basic prerequisite is the Viasat card.

    The card is very big problem because people are afraid to buy the card and give it to someone (I have personally left without 3 Viasat cards).

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!