Selfsat flat antenna h22dcss3

There are 4 replies in this Thread which was already clicked 1,337 times. The last Post () by granny.

  • Hello i need a bit help just put Selfsat flat antenna up but some of my tv channel have problems to get a clear picture on my signal its 90% and the quality its85 % and i have hear i cant use my flat disc on my Vu+ zero cos it have something to do whit scr config but i think i have something whit the oscam cos i have clear picture on most my tv channel its only 5 channel its happen on so if someone have a idea what could be wrong or they have the last oscam to Vu+ zero and image openatv 6.3 please let me hear thanks

    • Official Post

    ER det muligt og justere "Offset på LnB" på denne antenna? slet live ur meg på Bobilen frem til jeg fant ut at det hva hode som måtte justeres.

    Heldigvis på min antenne så hva det enkelt, en skrue på baksiden så jeg kunne tilte hode litt som på en vanlig parabol

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

  • ja det har jeg også gjort det er også perfekt signal på 60 kanaler men på Dr 1 Dr k tv 2 zulu men det sjov er jeg har 92% i signal og jeg har 89 kvalitet så det er ikke mit signal der fejler noget men jeg forstår ikke det med mit tv skal så på brugebånd ubo1 og frekvens 1210 så hvis der er en der har en opsætning på en Vu+ zero så vil jeg blive meget glad

  • hmm din Zero er vel i setup af LNB indstillet som satell 0.8W intelsat 10-02 Thor 5/6/7 KU Band

    Manuel søgning :

    Tuner A: BCM7362 DVB-S2 NIM (internal) (DVB-S2)

    Satellite: 0.8 Intelsat 10-02 Thor 5/6/7 KU Band

    Transponder: 10903 H 25000 3/4 som er DR! samt andre

    prøv at foretage en manuel søgning på denne transponderfreq og se om ikke det kunne få billederne frem i skarpeste udførsel :-)

General Satellite & Installation Support Forum

Support for LNBs, Single satellite, motorised and multi-satellite systems. DiSEqC switches, positioners, motors, actuators, dish-alignment help.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!